ياد تمام شهداي جوان مومن و شجاع  بخير كه سر دادند تا ما سر افكنده نباشيم.

 

سالروز ولادت با سعادت فرخ لقاي نگارخانه عاشورا،
  

حضرت علي اکبر(عليه السلام) خجسته باد


موضوعات مرتبط: مناسبت ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : اعضای هیئت |

شاید اگر من فطرسنبودم، هیچ‏وقت چشمم به جمال دل‏آرایت روشن نمی‏شد.                                       شاید اگر بال‏های سپید من در آتش خشم خدا نمی‏سوخت،                                                      هیچ وقت لطافت دست‏های تو را حس نمی‏کردم.
شاید اگر در آن جزیره دور افتاده، در پس تاریکی‏ها، فریادزنان تو را صدا نمی‏کردم،                               هیچ‏گاه توفیق درک حضورت را نمی‏یافتم.
آه، میوه دل علی وفاطمه؛ حسین! چگونه می‏توانم عطر دل‏انگیز قنداقه بهشتی‏ات را فراموش کنم؟             چگونه می‏توانم تصویر روشن نگاهت را از خاطر ببرم؟
یادش به خیر، چه روز مبارکی بود آن روز! چه ولوله‏ای بود درآسمان                                 ! انگار بهشت می‏خواست سقف بلند آسمان را بشکافد و به پابوس تو بیاید!                                       انگار آسمان می‏خواست از شوق، هروله کنان، به طواف کعبه وجود تو برخیزد!
جبرئیل هم با فوج فوج فرشتگان، لبخندزنان صلواتمی‏فرستاد و تهنیت می‏گفت.
یادش به خیر، آن لحظه‏ای که با بال‏های شکسته و چشمان به اشک نشسته‏ام،                                   بر شانه‏های فرشته اینشستم و به سوی تو آمدم! یادش به خیر،                                                آن لحظه که بال‏های شکسته‏ام را گریه‏کنان بر قنداقه تو نهادم وخدارا به نام تو قسم دادم که                 مرا ببخشاید و شفاعت تو را در حقم بپذیرد!
یادش به خیر، آن لحظه که تو چشم‏های زیبا و مهربانت را گشودی و من برای همیشه،                        در آسمان نگاهت چون کبوتری گم شدم.

بر شیر خدا و نسل شیرشصلوات

                                     بر فاطمه و پور دلیرشصلوات

میلاد حسین است و اباالفضل و علی

                                                     بر شاه وولیعهد و وزیرشصلوات

 

 


موضوعات مرتبط: مناسبت ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:هیئت باب الحسین, رستمکلا, ماه شعبان , | | نویسنده : اعضای هیئت |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مقاله عکس